بيمارستان دامپزشكي بيمارستان دامپزشكي .

بيمارستان دامپزشكي

بيمارستان دامپزشكي

بيمارستان دامپزشكي

بيمارستان دامپزشكي شبانه روزي اكسيژن در تاريخ ۱۱ آذر ماه سال ۱۳۹۷ بصورت رسمي شروع به فعاليت نمود.
تيم اكسيژن از همان ابتدا سعي بر آن داشته است تا با كادر متخصص و مجرب، و همچنين بهترين و به روزترين تجهيزات، به ارائه خدمات تشخيصي، درماني، بهداشتي و رفاهي به حيوانات خانگي و بي سرپرست بپردازد تا با كاهش آلام اين فرشتگان زميني و ارائه خدمات شايسته به سرپرستان حيوانات، به رسالت ذاتي خود در اين حوزه عمل نمايد.
بيمارستان دامپزشكي اكسيژن همچنين با فراهم كردن ارائه آموزش مباحث دامپزشكي در سطوح مختلف براي علاقه مندان از صاحبين محترم حيوانات خانگي تا دانشجويان عزيز در بخشي تحت عنوان آكادمي اكسيژن، به ايفاي نقش در زمينه آموزش و اگاهي بخشي در حوزه دامپزشكي پرداخته است.
شعار ما از روز نخست اين بوده است:
“حيوانات هم اكسيژن مي خواهند
بهترين بيمارستان دامپزشكي تهران
حامي فرشتگان زميني”
و تا به امروز بر سر عهد خود مانده ايم.
محبت و عشق به حيوانات، تعهد و مسئوليت پذيري بخشي از ژنتيك تيم اكسيژن است.

بيمارستان دامپزشكي شبانه روزي تهران اكسيژن با دارا بودن كليه بخش هاي تخصصي و فوق تخصصي دامپزشكي در زمينه حيوانات خانگي مفتخر است كه براي اولين بار در ايران بخش رفتار درماني حيوانات و همچنين بخش آبزيان( اين بخش در حال حاضر فعاليت ندارد) را راه اندازي نمود تا مسيري روشن در اين دو رشته مهم و گسترده پيش روي هموطنان و همكاران عزيز باشد.
بخش هاي بيمارستان شامل بخش داخلي، جراحي، تصوير برداري تشخيصي ( راديولوژي، سونوگرافي و اكو كارديو گرافي)
آزمايشگاه، پرندگان و حيوانات اگزوتيك، دندانپزشكي حيوانات، بستري و پانسيون، فيزيو تراپي، رفتار درماني، آموزش حيوانات، داروخانه شبانه روزي، فروشگاه پت شاپ، آتليه عكاسي، آرايش و شتشو است.

بيمارستان در تمامي روزهاي سال (حتي ايام تعطيل)، بدون استثناء، بصورت شبانه روزي باز است و آماده خدمات رساني به فرشتگان زميني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۹:۲۷ توسط:oxygenpethospitl موضوع: نظرات (0)

جراحي بيمارستان دامپزشكي

جراحي بيمارستان دامپزشكي
بهترين جراحي‌هاي دامپزشكي به دليل حساسيتي كه دارند، نيازمند كادري مجرب و متخصص، مانيتورينگ وضعيت بيمار حين عمل جراحي و همچنين القاي بيهوشي و آرامبخشي به صورت دقيق هستند كه در بيمارستان اكسيژن مانيتورينگ علائم حياتي بيمار با مجهزترين و به‌روزترين دستگاه‌ها صورت مي‌گيرد.

در بخش جراحي بيمارستان دامپزشكي شبانه‌روزي اكسيژن، تمامي جراحي‌هاي دامپزشكي از قبيل جراحي‌هاي بافت نرم، ارتوپدي و ستون فقرات، چشم و جراحي پرندگان و آبزيان با كادري متخصص و مجرب از جراحان و مجهزترين و به‌روزترين دستگاه‌هاي ممكن انجام مي‌گيرد.

شايد به جرات بتوان گفت پست‌اپ جراحي(پيگيري كيس جراحي شده توسط جراح تا مدت ها پس از جراحي) اگر نگوييم بيشتر از پروسه جراحي و حين عمل مهم است، اما به اندازه آن داراي اهميت بوده و جراحي‌هايي كه با پيگيري‌هاي ناقص بعدي صورت بگيرد بعضا به نتيجه مطلوب نمي‌رسد.

در جراحي بيمارستان اكسيژن، پيگيري پت دلبندتان بعد از جراحي به صورت روتين و منظم در تايم هاي مقرر توسط جراحان دلسوز و پيگير انجام مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۱:۱۴ توسط:oxygenpethospitl موضوع: نظرات (0)

دندانپزشكي حيوانات

 

دپارتمان دندانپزشكي ( دندانپزشكي حيوانات ) اكسيژن
بيماري هاي دهان و دندان جزء اصلي ترين ناراحتي هاي حيوانات خانگي و آزادزي هستند به گونه اي كه بر مبناي برخي مطالعات ميداني در اروپا، حدود ۸۰٪؜ از حيواناتي كه به مراكز درماني مراجعه مي كنند، از مشكلات و بيماري هاي دهان و دندان نيز رنج مي برند. پژوهش هاي باليني نشان مي دهد پيشرفت اين بيماري ها در حيوانات خانگي به راحتي باعث ايجاد عفونت هاي عمومي و نارسايي در ساير ارگان هاي حياتي بدن نيز مي شود.

دپارتمان دندانپزشكي بيمارستان دامپزشكي اكسيژن كه از قديمي ترين بخش هاي تخصصي اين رشته در تهران و ايران محسوب مي شود، از ديرباز خدمات كاملاً تخصصي دندانپزشكي حيوانات را ارائه مي دهد، به گونه اي كه اوّل بار اصطلاح دندانپزشكي حيوانات كه برگردان پارسي واژه Vet Dentistry است، در اين مجموعه و توسط دندامپزشك بيمارستان اكسيژن به كار برده شد.
از گذشته تا كنون، غالب خدماتي كه دامپزشكان كشور در حوزه دندانپزشكي حيوانات خانگي ارائه مي دهند، شوربختانه منحصر به جرمگيري(بعضاً نه چندان اصولي) و كشيدن دندان هاست!
شايد بتوان ريشه اين نوع درمان را در دو پيشينه مهم كنكاش كرد:
-اوّل آنكه: متاسفانه در دوره ي تحصيلي دكتراي عمومي دامپزشكي در ايران، به مشكلات و بيماري هاي دندان پرداخته نمي شود.
-دوّم آنكه: بالابودن ميزان شيوع بيماري پريودنتال در سگ ها و گربه ها، اين نتيجه نادرست را القاء كرده است كه تنها درمان لازم در دندانپزشكي حيوانات، صرفاً محدود به جرمگيري است؛ در صورتي كه حتي براي پيشگيري و درمان موثرتر همين بيماري هم، مداخلات تخصصي تري در دنيا وجود دارد.

در اين مجموعه به پشتوانه دانش و تجربه متخصصين متبحّر و كارآزموده و نيز بهره گيري از با كيفيت ترين و مدرن ترين تجهيزات دندانپزشكي و بيهوشي روز دنيا و استفاده از مرغوب ترين متريال مصرفي كه علاوه بر بهبود كيفيت خدمات، موجب ارتقاء بازدهي درمان مي شود؛ آخرين متدهاي تخصصي روز دنيا در حوزه پيشگيري و درمان بيماري هاي دهان و دندان حيوانات ارائه مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۲:۳۶ توسط:oxygenpethospitl موضوع: نظرات (0)