بیمارستان دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی .

بیمارستان دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی

بیمارستان دامپزشکی تهران به عنوان اولین  بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در کشور در تاریخ ۱۳۸۲/۲/۲۰ افتتاح گردید. از اهداف مهم تاسیس بیمارستان، توسعه بخش درمانی حیوانات خانگی، بکارگیری نیروهای متخصص و تمرکز بخشهای درمانی مورد نیاز می‌باشد. همچنین درمان و پیگیری تخصصی بیماری‌های پیچیده و تکمیل پروژه‌های تحقیقاتی به منظور اعتلای علم دامپزشکی نیز از اهداف علمی وفرهنگی این مرکز قلمداد می‌شود.

پس از طی ۲۰ سال فعالیت مرکز، هم اکنون بیمارستان دامپزشکی تهران در چندین بخش و با حضور بیش از ۱۲۰ نیروی علمی و اداری و بیش از هزاران مراجعه کننده آماده ارائه کلیه خدمات به حیوانات خانگی می‌باشد. از بخش‌های این مرکز می‌توان به بخش‌های داخلی، جراحی، کلینیک‌های تخصصی(چشم،قلب،اورتوپدی و...)، رادیولوژی، MRI، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، دندانپزشکی شبانه روزی حیوانات ، آزمایشگاه تخصصی، پرندگان و حیوانات خاص، بستری و پانسیون دامپزشکی حیوانات، فروشگاه، آرایشگاه و شستشو و قسمت مشاوره بیمارستان اشاره کرد.

هم اکنون فعالیت بیمارستان دامپزشکی تهران در دو شعبه(شمال و غرب تهران)  است. شعبه غرب بیمارستان دامپزشکی تهران، دارای طراحی منحصر به فرد است، چرا که تمام طرح ها و نقشه ها، از بروز ترین نقشه های بیمارستان های دامپزشکی معتبر در جهان الگو برداری شده است و علاوه بر ان این ساختمان از پایه به منظور بیمارستان دامپزشکی پی ریزی شده است تا تمامی استانداردهای لازم در آن لحاظ گردیده است. در صورت مراجعه به هر یک از شعب بیمارستان دامپزشکی تهران، کلیه اقدامات درمانی به صورت هماهنگ و منظم صورت خواهد پذیرفت و کادر درمانی هر دو شعبه یکسان می باشد.


برچسب: بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۷:۰۵ توسط:oxygenpethospitl موضوع: نظرات (0)